Märkt för livet ♡

Ja nu har den fått pryda min kropp i två hela veckor och ja, jag är sjukt nöjd över min nya tatuering. 


Vad andra tycker spelar mig faktiskt ingen som helst roll, den sitter på MIN kropp och det är bara jag som bestämmer över den. Jag är nöjd och skiter helt och fullt i vad andra tycker! Det är jag som ska leva med den och jag tänker bära den resten av mitt liv med glädje och stolthet. 

Jag fick det här i present när jag fyllde år och jag är väldigt, väldigt glad över det! Tack mina fina vänner för att ni gjorde det möjligt! 

Jag är också väldigt stolt över mig själv att jag vågade trots att jag var så uppskrämd över hur ont det skulle göra. 
Det gjorde inte i närheten så ont som jag trodde att det skulle göra, då måste jag säga att jag tycker foten gjorde mycket ondare faktiskt!

Texten lyder: 

An arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means it’s going to launch you into something great. So just focus and keep aiming



Och den betyder väldigt mycket för mig för mig! ♡

Nu ska jag bara lägga på ett kol och träna upp magen ordentligt så jag törs visa upp den också ;)

0 kommentarer