Kunde varit bättre ♡

Ja, idag går det inte att klaga på vädret iallafall. Det är soligt och varmt och skönt ute. Visst det blåser lite emellanåt men det är riktigt skönt att vara ute. Dessvärre vaknade jag med urinvägsinfektion. Alltså fyyy tusan. Jag har haft ont i magen sen i fredags men bara förknippat det med ovanligt mycket mensvärk men i morse förstod jag direkt att det onda i magen var detta som legat och grott i kroppen.

 På förmiddagen hade jag feber och jätteont i magen och den där jäkla känslan av att ständigt känna sig kissnödig. Jag ringde direkt till vårdcentralen som skulle ringa upp mig efter lunch. Och givetvis fanns där inga tider kvar under eftermiddagen när det till slut ringde upp. Imorgon bitti var jag välkommen.

 Nu har mamma varit ute med tranbärsjuice och jag har fått i mig några liter av det och några Alvedon så nu mår jag iallafall okej. Hoppas inte det blir värre tills imorgon iallafall. Hur det nu än blir så Ska jag jobba imorgon. Har ingen lust att förlora pengar på att vara hemma.

Ja, starten på den här veckan kunde helt klart ha varit bättre. Men man får helt enkelt göra det bästa man kan. Vi har ändå spenderat lite tid i det fina vädret. Vi har lekt, plockat och pysslat. Jag har hängt ut tvätt för första gången i år, det är väl sommar om något!? :)

1 kommentar
Sara

Din vän är ssk och kan fixa tid direkt till henne för uvi.. Knäppis.! Hoppas du får lite PC och blir bra snabbt! Drick och drick.! Citronvatten är bra😘