Våran påsk ♡


Då var påsken redan över för i år, dagarna bara springer iväg. Jag har jobbat lördag och söndag så där av dålig uppdatering som vanligt. Det tog emot lite extra att jobba denna helg, det är ju lite tråkigt att åka hemifrån när resten av familjen har långledig. Men det gick bra ändå.

I fredags var vi iallafall allihopa lediga och till kvällen fick vi över Andreas syskon (från mammas sida) med barn på påskfirande. Vilken fantastisk mysig kväll vi fick tillsammans, den kommer jag bära med mig i hjärtat läänge. Tjejerna fick träffa sina kusiner Sonny och Nellie samt faster Helene för första gången, så härligt. Det var verkligen på tiden. Vi har varit så spända på att få träffa dom allihopa. Ser verkligen fram emot att få lära känna dem ordentligt ♡

Resten av helgen blev lugn. I måndags passade vi på att njuta av det fina vädret och spenderade nästa hela dagen ute. Våren känns så välkommen nu, jag behöver sol känner jag!

Moa-Louise var överlycklig över att äntligen kunna gräva i sandlådan igen. Hon har väntat hela vintern på det. Det blev en hel del sandkakor och sandtårtor vill jag lova.
  Sandlådan känns som en av de bästa sakerna vi har skaffat, eller skaffat och skaffat, vi fick den ju av mormor och morfar ;) men den är så otroligt omtyckt. Misstänker att det kommer va två små busar som hänger mycket där i sommar.

Har ni haft en fin påsk? :)






0 kommentarer