Jobb & lördagslyx ♡


Jahapp, då har denna lördag passerat. Jag var uppe tidigt och var ute i stallet innan jag började jobba vid åtta.  
   Dagen har jag spenderat på jobbet där vi minst sagt har haft fullt upp. 

Ute har vädret varit grått och regnigt, riktigt tråkväder. Vilket förvisso känns helt okej när man ändå jobbar. 

Efter jobbet blev det direkt hem till mina älsklingar, duscha och göra sig fräsch för att sedan åka in till stan för en bit mat hela familjen på Harrys. Så himla mysigt, det var länge sen vi kom iväg hela familjen så här faktiskt. 

Innan vi styrde hemåt igen åkte vi först förbi och släppte in hästarna och hoppade därefter in på affären och köpte lite lördagsgottis.

Mira somnade i bilen på vägen hem men vaknade till när vi kom hem och skulle byta blöja, hon somnade dock om snabbt efter en flaska välling. Moa-Louise var supertaggad på lördagsgodis så henne gick inte att få i säng. Istället myste vi ner oss alla tre i våran säng och åt lite gott och kollade på tv. Både Moa-Louise och Andreas knoppade av rätt fort men jag ligger som vanligt vaken och kan inte sova fast jag är ybertrött efter denna långa dag.

Imorgon vankas jobb återigen för min del men jag hoppas dagen går fort och att jag får en mysig kväll tillsammans med mina älsklingar även imorgon.

Nu ska jag kolla klart på en dålig thriller och sen verkligen försöka sova, tur jag har sovmorgon imorgon! 

Godnatt! 




0 kommentarer