13 hemligheter ♡

Aa alla bär vi väl på hemligheter, eller saker inte så många vet om oss. Jag tänkte dela med mig av 13 saker jag tror att ni inte visste om mig. Kanske får just du veta något nytt om mig.


1. Jag har ett födelsemärke på benet som ser ut som bokstaven K

2. Jag vill gilla de men jag hatar frukt

3. Jag har haft tre piercingar men har bara två kvar 

4. Jag är ganska dålig på att simma och jag liiiite rädd för vatten 

5. Jag är egentligen ganska blyg 

6. Jag är sjukligt svag för choklad i alla former 

7. Jag röstade på Miljöpartiet första gången jag fick rösta 

8. Jag har kört av vägen med bilen två gånger och fått en fortkörningsböter, inget jag är stolt över 

9. Jag skulle jättegärna vilja ha en sån pytteliten söt get som skulle få gå och beta i min trädgård.

10. Min mormors mormor fick 24 barn men jag har inga kusiner så jag och min syster hittade på en låsaskusin när vi va små, jag tro hon hette Alice 

11. Jag tror att jag egentligen är pedant men jag har konstigt nog alltid kaos omkring mig

12. Jag var ganska omöjlig på många sätt i tonåren, de hände ett par gånger att jag hoppade ut genom mitt fönster i smyg om jag inte fick gå ut. Nu när jag har egna barn tycker jag väldigt synd om mina föräldrar som troligtvis bara vill mig väl då. Och jag hoppas innerligt att inte mina döttrar går i mammas fotspår.

13. Jag har en gång gått fram till en kille, kramar om honom och fråga hur det var med honom och sagt att det var länge sen vi sågs och då insett att det inte alls var någon jag kände, men jag låtsades som ingenting, småpratade en stund och gick sedan vidare och ville dö..haha! Han undrar nog än idag vem fan jag va. 

Sådärja, fick du veta något du inte visste om mig? ;)

1 kommentar
Anonym

Härligt Sanna. Gillar att du bjuder på dig själv. 😍