Röriga rutiner ♡

Ja det tar nog ett litet tag att få till alla nya rutiner nu när jag har börjat jobba igen, just nu känns allt lite rörigt men jag tror att vi ganska snart kommer in i det! Man får nog bara ge det några veckor! 

Det känns iallafall jättebra att vara igång och jobba igen och det känns underbart att Andreas får vara hemma lite med tjejerna. Jag är så stolt över honom, han är så trygg i sin papparoll. Jag kunde verkligen inte ha en bättre pappa till mina barn.

Denna vecka jobbar jag bara onsdag och fredag så nu är det bara ett pass kvar av avverka innan vi har ledig helg ihop! Andreas är ledig även idag och är just nu i Eskilstuna för att göra en utredning om hans hand som fortfarande inte är bra, nu misstänker dom att han fått någon typ av nerv- eller ledskada i samband med operationen. Fy, hoppas vekligen inte det. 

Nehe, dags att kicka igång den här dagen ordentligt. Moa-Louise är på dagis och ska strax hämtas igen så nu får jag sätta fart!

Ha en fin dag!! ♡
0 kommentarer