Vårfest! ♡

Då ligger jag här igen, klarvaken i sängen! Det är väl typiskt, känner mig som ett vandrande lik hela dagarna men så fort jag lägger mig i sängen för natten så bara går det inte att komma till ro. 

Dagarna känns rätt lika varandra nu.. jag orkar nästan ingenting och känner mig som världens tråkigaste mamma :( 

Vi försöker ändå hitta på lite pyssel och lekar i det lugna här hemma. Lillan har ju denna vecka varit förkyld och där med haft lättare att finna sig i mycket mys, gos och vila! Skönt på sitt sätt. 


Ikväll pallrade sig hela familjen bort till förskolan för att fira förskolans dag med en vårfest! Supermysigt! Vädret var helt fantastiskt ♡ Lillan tyckte att det var roligt att vara där det märktes tydligt. Vi tittade på ett litet framträdande och njöt av lite kaffe och fika på en filt i gräset.

 När vi skulle dra oss hemåt så var det knappt så vi fick med oss vår lilla skrutta. Ska bli skönt när bebis är ute och vi börjar få lite struktur på vår nya vardag tillsammans, då ska lillan få gå 15-timmars på dagis! Jag tror att det kommer att passa henne perfekt när det blir mer kontinuerligt med tiderna. 

Nu ska jag försöka komma till ro en stund innan det är dags att springa och kissa eller dricka vatten eller något annat.. ;) 

Pusshej! ♡ 


0 kommentarer