Oflyt..

 Usch nu är jag så himla trött på all skit som har drabbat oss de senaste veckorna. Som om det inte vore nog att jag var på akuten förra veckan, det har bara fortsatt. Jag och lilla ängeln är förkylda och hostar så mycket att vi knappt kan sova. Igår fick jag dessutom ryggskott..jippiiie..allt på en gång och det är bara dagar kvar tills vi ska åka på semester...bådar gott... :(
 
Igår kom min mamma som en räddande ängeln och tog hand om skruttan åt mig hela dagen, va skulle jag göra utan dig älskade mamma!? Jag älskar dig så mycket! ♥
   Idag har vi fått klara oss själva...usch jag känner mig som en så otroligt dålig mamma, jag orkar ju knappt ta hand om mig själv men måste finnas för min lilla skatt :( Jag ringde vc imorse och frågade om vi inte unde få träffa läkare för att få något mot hostan, iallafall till lillan, hon hostar ju så hon kräks. Men icke...enligt dom är det bara ett virus så vi fick inte komma.
 
 Vi har iallafall vilat oss hela förmidagen, legat nerbäddade i sängen, myst, slumrat, tagit det lugnt och tittat på barnprogram. Nu är vi uppe på benen men varken jag eller lillan har ngon vidare ork till något. Vi har ätit lite glass nu så får vi se om vi piggnar till lite...vi måste verkligen vara friska till helgen!
 
Någon som har några supertips mot förkylning och hosta? Kanske mot ryggskott också? ;)
 
Hoppas alla mina fina läsare har det bättre än vi har just nu!
 
 
1 kommentar
Adine

Uscha, era stackare! Mot förkylning brukar jag dricka Kan Jang :) Och för ryggen är det väl oftast bra med värme, kanske en värmedyna eller en varm handduk :) Hoppas det hjälper!

Svar: Ååå tack för dina tips, värmekudden ihop med lite voltarengel gjorde susen mot ryggen!! Vilken fin blogg du har, vilka fantastiska bilder, va duktig du är!!
Sannapanna