20111215

När staden snöat över och gården blivit vit då vet du att jag drömmer, jag drömmer dig hit
När all snö dör och gården blivit kall då vet du att jag drömmer för det är snö, det är som moln överallt
Då vet du att jag finns att jag finns kvar hos dig trots att jag alltid springer. Jag är där du hör mig och om du inte hör mig, om du inte gör ska jag sjunga för dig precis så du hör. Jag älskar dig så högt så du hör, det är så. Hur länge tror du att längtan kan växa, växa om vi frigör, hur länge, hur länge. Som man har gömt ja som man har gömt, men jag har inte glömt hur det är att älska och jag älskar dig, ja jag älskar dig så högt så du hör. Och hungern den sitter i rösten inte i magen. I rösten därför är vi tysta om saken och det är så och det är så, jag älskar dig så högt så du hör och det, det är så...



0 kommentarer