Jag vill ha ljusa nätter och mörka dar..


Pick yourself up
And dust yourself off
And back in the saddle


Dessa dagar bara springer ifrån mig..usch..jag vill hinna så himla mycket mer än jag gör.
Sov helt sjukt länge, inte alls vad jag hade planerat! Somnade ändå skapligt igår. Vaknade med ont i hela, hela kroppen, varenda lite muskel va helt öm.
Någon som gett mig spö i natt eller? Vem vare? ^^

Men, men inget blir bättre av att gnälla..bara rycka upp sig och komma igen.

Imorgon tänkte jag ge mig ut till stallet och rida innan jag börjar jobba - 08.00
Vilket innebär att det blir en svintidig morgon. Men jag tänkte det kunde vara skönt att ha efermiddagen/kvällen fri ifall det dyker upp något kul. Och sen blir vi ju borta heela helgen! ♥

Jaa det återstår att se om jag lyckas pallra mitt trötta arsle ur sängen vid 05.00 imorn.
I såfall är det ju hög tid för sänggång nu..bums!!


1 kommentar
Petra

Hej gumman, hoppas verkligen att allt ar bra med dig & att det ar battre pa jobbet eller atminstande att du star ut en stund till. vet att jag inte ar hemma men jag vill att du ska veta att jag finns har i alla fall, bara ett mail away. glom aldrig det. puss puss