En avstickare..

..från vardagen vart det i helgen..

Det vart en liten tripp till Söderköping med Andreas jobb. Hur mysigt som helst. Vi bodde på Söderköpings Brunn, jättefint! En helg helt i äkta skobes-anda ;)

 
Vi fick toksnygga skobeströjer att spendera helgen i ^^

Det var väldigt trevligt och väldigt skönt att vara ledig om komma iväg hemifrån. Jag har ju inte haft någon semster i år och jag kan lova att det börjar kännas. Skulle va riktigt skönt att göra som för ett år sen- dra iväg två veckor till sol, bad och kärlek i Thailand. Men det får nog allt vänta lite till.

Idag har jag också varit ledig. Fortsatt min höströjning här hemma och nu är äntligen köket klart, skurat från golv till tak. Fräscht som sjutton! Nu är det bara resten kvar! ^^

Hade ju tänkt åka lite cross och ta en jogg ikväll men det får bli morgondagens aktiviteter. Idag blir inge mera gjort det kan jag lova!

Allt från mig!
1 kommentar
Hanna

sanna följ med mig till London den 27-30/10 !!!