Torsdag

Älsklingen har åkt till Sandviken på rally och ska vara borta hela helgen.  Då blir det garanterat mer bloggande när ingen tjatar om att jag sitter för mycket vid datorn ;)

I morse åkte jag och Lillis för att hämta hem mer hö till hästarna, ingen enkel match alls. Snö överallt och en lång hal backe som va omöjlig att ta sig upp för. Men efter mycket fixande och trixande löste vi det. Vi är ju inte världens bästa systrar för inte!! ♥

Sen blev det lunch med jobbarbrudarna. Våran underbara söta lilla Fiia fyller ju år idag! GRATTIS igen sötnöt!! Hoppas du fick en underbar dag, fast vi inte åt tårta =)

Eftermiddagen och kvällen vart bara slö o slapp! Älskling du skulle vart hemma, du kan väl knappt tro dina öron. Du hade gillat det!! ^^

Nu har jag just vart ute sista svängen med hundarna.Det snöar massor ute, men det var inte så kallt. Mysigt tycker jag. Vi vart helt full med snö.

Nu ska jag hänga en liten stund till i soffan sen tänkte jag ta o krypa ner i sängen.
Imorgon och helgen blir det full ös. Ska träna imorgon fm och sen blir det jobbet 13-22.

Puss o Kram

1 kommentar
Fiia

Tack för lunchen gummis! Vi måste lätt göra om det där, allihopa! det var mysigt! Puss o krams