Min hund är en ängel

Kom nyss hem, har spenderat hela dagen i tennishallen för utbildning genom hundklubben.
Inki Sjösten var inhyrd föreläsare


Det var helt okej även om inte jag blev helt såld på konceptet. Tyckte det kändes lite invecklat emellanåt.
Det som satta sig mest var sättet att tänka

Min hund är en ängel! ♥

Så fint och så tänkvärt...Något som iallafall jag kommer bära med mig!
 Köpte tre dvd-filmer av henne också..Två om mentalbeskrivning och en om miljö/funktionsprov som jag med alla säkerhet kommer plöja igenom första regninga arbetslösa dan..

Lilla Dixie har varit med hela dan..vi har vart lite hängiga båda två. Ticko stannade hemma hos husse som är sjuk..
Ikväll var vi bjudna på Djungelmaskerad hos Hanna & Martin som vi fick avböja nu när Andy är sjuk och jag inte heller mår bra..Synd! Hoppas det blir party snart igen.

Jaha så var det bara två arbetsdagar kvar på jobbet nu då..snyft...skjuter det framför mig..vill inte tänka på det men nu när det snart är verklighet går det inte att förtränga...BAJS!

Min chef frågade mig lite spydigt häromdan om det skulle bli lungt och skönt nästa vecka..Va tror han!? Jag vill ju inget hellre än att jobba..vet inte hur många ångestattaker jag kommer få av att gå hemma...Tack gud att jag har mina djur..

Tänker mycket kring det här med jobbet. Har ju jobbat som golvläggare i snart tre år nu..det har väl var upp och ner hela tiden..Jag tvingar upp mig på morgonen, åker till jobbet utan nått speciellt sug eller överdriven glädje..jobbar mina 40tim/v..får min lön..Mer har det liksom inte varit...Funderat många gånger på om man valt rätt..om man skulle börja med något annat kanske.
Nu när jag står här snart utan jobb med möjlighet att göra nått annat...ja då inser jag...det finns inget annat...inte nu..inget annat jag hellre vill göra..Jag älskar det jag gör..jag kan det..

Är det hat-kärlek?

Jag vill vara golvläggare =(

Jaja är väl ingen idé att hänga läpp...det löser sig säkert nån gång!

Nu ska jag ta och träna lite på yrkesprovert som jag ska göra nästa fredag..Håll tummarna för mig då!!

Pusshej så länge!!
1 kommentar
Linda, Lorenzo & Nixon

Min hund är en ängel... det klingar så fint då man säger det!

ängel.



Tack för idag, utan ditt å Ninas sällskap hade det nog varit ganska trist tss=)



Kramar