Fy fan va underbart!

Jag Klaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det!!!
Nu har jag tagit mitt yrkesbevis, nu är jag en golvläggare på riktigt, i papprena också ^^
Jag är så jädrans glad. Fick ett litet trevligt sms på förmiddagen idag. YES!

Måste ha varit tackvare Linda och hennes voffsingar som höll tummar o klor för mig.. Puss på er! ^^

Denna dag vaknade jag av solen som lös in genom fönstret, jag var säker på att jag försovit mig, men icke.
Underbart med lite sol och fågelkvitter strax efter kl.7 en lördagmorgon.

Strax innan åtta var vi ute i stallet, hundarna och jag.
Vilken strålande dag, släppte ut hästarna och gav dem ett lass hö.

Gick en sväng med hundarna, så duktiga, gick lösa hela tiden.
Vi tog med oss kameran ifall vi skulle hitta några vackra vårtecken att fotografera, det var tyvärr lite dåligt med det, men vi hittade annat fint




























En liten hittade vi allt..^^
Underbart!

Vid halv tio dök mammsen upp. Vi fixade allt i stallet.
Sen var det dags för en ridtur.
Red ca 40 minuter i paddocken. Tränade skänkelvikning och framdelsvädning och jobbade med volter i trav.
Jösses var man lagt av sig under dessa snart två år av skrittande.
Kan ju lätt säga att jag kommer ha träningsverk i mina dressyrmuskler imorgon ^^

  

Efter det tog vi hundarna och små hästarna på yttligare en promenad.
Nu ligger hundarna och snarkar som sjutton.
Själva har vi just käka mmm..salllad..mumma!

Nu ska jag ta och göra mig iordning och förhoppningsvis få träffa min härliga vän!

Puss & Kram

2 kommentarer
Linda, Lorenzo & NIxon

Graaaattis!!!!

Fan va kul att du blrvgodkänd! ingen orsak haha!



Stor kram och vi ses imron!

Anonym

Socker söta Minja :) Roligt att ni börjar komma i gång igen.



Jätte fina bilder på hundarna dina :)