Lusseluss..

Idag är det lucia, men jag har inte sett en enda krona eller tärna eller strut =(
Fortfarande krasslig. Men i dag har jag iallafall vart på benen.

Igår kände jag mig ungefär som idag..lite krasslig.
Låg i soffan fram till lunch sen åkte jag och Zandra ner till klubben och lät hundarna springa av sig lite. Hur skönt som helst då mina små skruttar lidit av överskottsenergi nu när matte varit sjuker!

    


Det är så mysigt att det kommit snö igen..Me like!!

Igår kom våra dummies med posten också. Ticko bara älskar dom, han blir helt tokig. La undan dom i väskan i andra rummet. Efter en stund kom han springande med en dummie, överlycklig och lämnade till mig. Min lilla snuttis hade öppnat väskan och hittat en dummie som han vill visa upp så stolt ^^
Jag älskar min lilla skit!

Sen fick Dixie en extra liten dummie hon också..Så sött!
Hon tyckte den var lite konstig med idag har hon gladeligen hämtat den några gånger. Yes, det ska nog gå att lära den lilla skiten också! =)




Igår kväll hade vi supermysigt här hemma. Solenö kom över och hälsade på. Vi kikade på Idol och myste.
Min underbara prins var nere en sväng på Nivå med grabbarna och tog en öl. Sen julpysslade vi med pepparkakor och julpyssel.
Min älskling har föresten klippt sig i veckan..ursnygg..som alltid! <3

 

Nehe nu ska jag ta och pyssla lite här hemma och sen förbereda för kvällens
Pepparkakshus-byggar-tävling
Synd bara att folk inte kan och vill komma, men vi börjar bli vana =(
Tror iafl det blir riktigt roligt.

Puss å hej!
1 kommentar
Linda, Lorenzo & Nixon

heeej!

hoppas ni får suuuper skoj ikväll!

Per blev hemm från jobbet då jag smittat ner honom ooopppsss, så nu sitter han här å snorar stackarn!



När ska vi seeeeees???

Kraaaamis!