Ni har talat...bloggen avslutas..


Haha..nä det kommer den inte göra. Bloggen rullar vidare tills internet kraschar, tills jag har tröttnat eller tills jag trillat av pinn 🤣

Vill du inte läsa är du helt fri att klicka vidare till valfri annan sida.
 Jag ska avslöja något - för dig som inte vet det så är internet som ett oändligt hav av fakta, information, skvaller, fakenews, bloggar, videos, trams, nyheter, kärlek, hat, forum och massor annan skit. Det finnas annat att spendera sin tid på utanför den här bloggen, jag lovar. Gillar du inte bloggen, seså, jalla,  jalla, skrolla vidare. 😁✌️


 Jag ställde alltså frågan på min Instagram 
om jag borde uppdatera bloggen oftare, eller om jag kanske helt enkelt borde lägga ner bloggen. Hahah ni var ju inte helt eniga men det väger ändå över att uppdatera två gånger i veckan 😂
... och jo jag är fullt medveten att de flesta som klickade i det sista alternativet gjort det med glimten i ögat och i själva verket inte alls är den typ av person som läser någon form av blogg. Så No Hard feelings 😄

Så nu ska jag försöka bli bättre på att dela upp inläggen så det kommer två i veckan istället för ett kanonlångt!! Vi får se hur det går 😆

Den här helgen skulle bjuda på massor kul men så blev det icke. 


I fredags åkte Andreas direkt till tjejernas skola efter jobbet, det var dags för utvecklingssamtal för Mira. Det gick galant och hon fick massor beröm. Det värmer så i hjärtat när jag såg hur stolt hon va, hon lyste som en liten sol när hon kom hem och berättade om samtalet. Älskade lilla skatt ♡

Vi firade in helgen med en mysig fredagsfika 😍
Efter det blev det stallet och sen avslutades 
fredagskvällen i soffan. Vi kollade på Havsmonstret på Netflix och tjejerna älskade den. 

I lördags vaknade Mira och var lite krasslig, hon som skulle både på kalas och sen sova över hos sin bästis, hon var helt förkrossad 🥺💔 Jag tyckte så fruktansvärt synd om henne, hon hade verkligen sett fram emot den här helgen 😔

Så Mira fick vara hemma och kurera sig, jag och Moa-louise åkte till stallet .


Lilla bebis Majsan fick prova att ha på sig täcke för första gången 🥺

Hon är så go, inget är liksom konstigt för henne, hon kan vara lite på tårna ibland men hon finner sig liksom i allt vi gör med henne. Hoppas det kommer fortsätta så 🙏

Hon såg så himla mycket ut som en liten tävlingsponny när hon fick täcke på sig 😄
Tycker ni inte? 


Resten av lördagen pysslade vi lite här hemma, sakta men säkert börjar det bli lite ordning igen efter våran stora rockad med rumsbyte. Jag ska vissa er hur bra det blivit.

På söndagen  vaknade även Moa-louise lite krasslig och hon som också skulle ha åkt på kalas, sån himla otur. Stackars mina älsklingar ♡ Men det är ju som det är, vad ska man göra liksom. Vi har ju ändå hållt oss friska väldigt länge nu, man får vara glad för det lilla.

Så tjejerna har fått varit hemma från skolan men redan igår var båda mycket piggare tack och lov. 
Neo har varit supernöjd över att ha tjejerna hemma, han håller låda och styr och ställer med sina syrror 😂

Kan ni förstå att Neo blir ett år imorgon, jag kan inte fatta 🥺 Snabbaste året i världenshistorien..


Nu har jag precis förberett allt för imorgon så nu ska jag försöka stänga dom här grönbruna för ett par timmar så jag är pigg imorgon.. imorgon när vi ska fira våran lilla ettåring 😱🥰

Godnatt kära ni! ♡
0 kommentarer