Skottdag och sjukdag


Årets extradag och vi fortsätter med sjukdom, nu har även minstingen i familjen insjuknat. Jag bävar verkligen för att vi andra åker dit också. Jag hatar magsjuka, ja vem gör inte. Men det värsta är ju att man inte har en chans att skydda sig från det heller, framförallt inte som förälder till magsjuka barn, man kommer ju liksom inte undan skiten 😖 Men jag håller tummarna, kanske har jag och Andreas tur den här gången och det vore ju väldigt skönt att slippa. 

Så dagen idag har varit väldigt lugn. Vi har byggt med lego och målat med vattenfärg.    Andreas har hunnit med att röja lite i våran totala katastrof källare också. Det är verkligen platsen gud glömde just nu. Och ska sanningen fram så har det väl aldrig varit någon direkt ordning där nere men nu efter all rensning hos Andreas pappa så är det sååå rörigt. Men med ett litet steg i taget så ska det nog bli ordningen där nere också så småningom.

Imorgon hoppas jag att tjejerna är piggare och att alla baskilusker har flugit sin kos. 

Det var de...

0 kommentarer