Det är ljusare nu ♡

Haha ja det där med att lista tre bra saker varje dag i några dagar gick ju sådär får jag väl lov att erkänna. Men även om inläggen uteblev förra veckan så tänkte jag ändå ut tre bra saker varje kväll jag hade kunnat skriva om och bara det gjorde mig mycket positivare. Jag jobbar stenhårt med mig själv för att vända vinden och kunna se allt med lite ljusare ögon. Det är verkligen inte lätt alla gånger men jag försöker och det är väl huvudsaken. 

Och bra saker händer ju varje dag, eller hur! 
Det finns bra saker med mig.. Jag gör bra saker ibland.. 


Och tänk vad allting känns så mycket lättare när vårkänslorna börjar sprida sig i kroppen. Vi har ju verkligen haft ett par underbara dagar med strålande sol och det om något får en, iallafall mig att känna mig glad och positiv. Jag längtar så galet mycket efter våren nu! Hur härligt är det inte med dessa redan nu ljusa kvällarna!!

På fredag morgon åker vi på weekend till London, jag ser fram emot det så mycket! Jag ser fram emot kvalitetstid med familjen. Det är första resan jag och mina syskon, föräldrar och våra familjer med respektive gör tillsammans och det bli så härligt att få spendera den här påskhelgen tillsammans allihopa utan alla måsten som annars kretsar kring oss. 

Det enda som just nu bekymrar mig lite med själva resan är hur vi ska lyckas få våran vilda lilla Mira att sitta still på planet, Haha! Men jag har köpt lite små pysselböcker och annat roligt jag tänkte packa ner i deras väskor så de ska nog gå bra. Hoppas jag...

Nu ska jag börja ta tag i packningen, den här veckan har rusat fram och jag hinner väl knappt blinka innan det är fredag redan. 

Tjing!


0 kommentarer