Kämpa påå..


Usch den här veckan har varit tung, jag har inte alls känt mig på hugget.
 I onsdags somnade jag direkt efter fotbollen vid 18-tiden utan att ha ätit kvällsmat, jag var så slut och mådde riktigt kast. Trodde att jag skulle vakna hyfsat pigg igår eftersom jag somnat så tidigt..men icke.. Det är som om min kropp försöker säga att något är fel men jag kan inte förstå vad.

 Igår la jag mig också tidigt efter att ha varit ute en sväng till stallet och nattat hästarna. Och idag är jag en smula piggare men ändå inte på hugget. Hoppas lite helg kan råda bot på detta nu för idag är det äntligen fredag!!

Tänk att det är nå visst med fredagar, bara att höra fredag får en ju att dra lite på smilbanden :)

Ikväll lutar det åt att det blir lite grillat och kanske en tidig myskväll i soffan. Men än är det några timmars jobb kvar att kämpa sig igenom!! 

Hoppas ni har en fin fredag!
0 kommentarer