Dagarna går ♡


Min telefon har i princip sagt upp sig, den lever helt sitt egna lilla liv, startar om sig, stänger av sig, hänger sig och bara dummar sig. Jag gjorde en återanställning här om dagen i hopp om att den skulle fungera bättre men icke så nu funkar den dåligt och jag har varken appar, bilder eller nummer kvar. Gaah jag blir galen :( Verkar som jag blir så illa tvungen att lägga pengar på en ny lur. Får åka in till stan o kika imorgon.  

Jaa, annars tuffar dagarna på. Jag har jobbat klart för denna vecka, jag har tagit ledigt i helgen eftersom vi ska på bröllop. Ser fram emot det jättemycket, det ska bli så himla roligt! Tror det kommer att bli en superkväll. 

Imorgon är jag och tjejerna lediga och ska försöka hitta på något mysigt tillsammans. 

Nu ska ja försöka sova, känner mig sjukt trött efter denna dag. Var uppe tidigt och va i stallet innan jag stämplade in för ett tiotimmars pass på jobbet för att sedan avsluta kvällen i stallet. Hela kroppen känns mör. Såå tack o godnatt då! ♡

0 kommentarer