Bonusdag! ♡

Ja ni, skottdagen idag då, en bonusdag helt enkelt! 

Vi har hållt oss hemma idag eftersom lillan kräktes igår. Jag hoppas och tror att det bara var på grund av att hon varit så slemmig i halsen men vi tog såklart det säkra före det osäkra och va hemma. Och idag har vi inte haft några symtom på någon magsjuka, peppar, peppar!

Vi har haft full snurr här hemma med lek och pyssel. Vi har såklart också hunnit med lite mys och gos. Dom är så otroligt mysiga mot varandra mina tjejer, jag blir alldeles varm i hjärtat av att se kärleken mellan dom. Jag är verkligen så lyckligt lottad ♡

Ja, som sagt skottdagen idag. Enligt gammal tradition är det ju denna dag man som kvinna ska passa på att fria. Men njaae det är inget för mig..Jag väntar om jag så ska få vänta till the end off days haha! Man lever ju på hoppet säger dom ;)     Är det någon av er som friat på skottdagen kanske? 
1 kommentar
Lillis

Haha jag känner då likadant angående frieri ;) då väntar jag väl då! ;D