Lugn lördag! ♡

Jag fick ordentlig sovmorgon imorse och när jag väl kravlat mig ner från sovrummet var frukosten redan framdukad och mina älsklingar väntade på mig, mysig start på dagen minst sagt! Dom är världens bästa, mina underbara älsklingar ♡

Vi hade som plan att bara ta det lugnt idag, plöja igenom någon film och mysa i soffan men strax innan lunch ringde dom från Norrköping och sa att vår robotklippare var klar för hämtning efter reperationen, så vi beslutade oss för att åka och hämta den så det kan bli snyggt på vår gräsmatta någon gång. Allt växer ju så galet mycket just nu. Jag tycker nästan att man från dag till dag kan se hur det växer och slår ut o blom i vår trädgård. 

Så till Norrköping bar det av, vi tog lunch på Max innan vi åkte bort och hämtade våran klippare. 

På vägen hem handlade vi kvällsmat, lördagsgodis och unnade oss en lördagsglass också ^^ 


Kvällen har vi spenderat i soffan och gör som säkert det flesta vi känner - Hejar på Sverige och Måns i Eurovison. 
Nu har vi dock förflyttat oss till sängen hela familjen och vi får se om vi håller oss vakna och får se hur det går! 

Ha en trevlig lördagkväll! ♡
0 kommentarer