April är nästan slut..

Åh herregud, imorgon är det redan den sista dagen i April! På fredag kliver vi alltså in i Majmånad..en månad vi med glädje ser fram emot. Månaden då vi blir fyra i familjen ♡ Vi är så förväntansfulla och vi längtar så efter lilla pyret. Nu kan nedräkningen börja på allvar. Känns nästan en smula overkligt!! 


Jag har dragit ner ganska drastiskt på arbetspassen den senaste tiden vilket faktiskt känns väldigt skönt och välbehövligt. Kroppen orkar inte riktigt med. Jag sover dåligt och energinivån är inte vad den brukar vara. Känner mig mest som en zombie helt omättad på sömn.. Men..  Jag jobbar faktiskt bara tre pass till innan jag tar mig lite föräldraledigt. 

Idag har jag och lillan varit på en liten shoppingtur med lillans mormor och morbror i Vingåker. Ingen av oss hittade direkt några riktiga kap men det blev några plagg till min lilla prinsessa såklart! 

Nu är jag åter igen så trött att jag tror jag ska trilla av pinn..så det är väl dags att sova! 

Imorgon är det ju Valborgsmässoafton. Det kommer minst sagt att bli en fullspäckad dag som börjar med ett besök hos barnmorskan för min del! 

Godnatt!! ♡
0 kommentarer