Ångestdag

Usch, den här dagen är fylld av ångest..jag har ångest för att jag var för trött igår efter jobbet för att åka ut o rida med mamma..då hade jag varit med när det hände eller det kanske aldrig hade hänt då. Jag har ångest för att jag inte kan göra något så mamma slipper ha ont, jag har ångest för att jag inte är på jobbet för jag vet att jag behövs där, jag har ångest för att skruttan är kvar på dagis och jag inte har hämtat henne än.  Jag har ångest för allt..panik för jag känner mig så otillräcklig. Jag vill bara lägga mig ner och grina. Men va hjälper det?  
Att jag sov dryga tre timmar i natt är väl såklart en bidragande orsak till att jag som annars brukar vara stark i såna här situationen känner mig som en ynklig liten fjant just nu.
  Nu väntar vi på att få komma in på skiktröntgen för att utesluta några mer skador på ryggen. Håll tummarna!
2 kommentarer
Sara

Du kan inte klandra dig! En olycka är en olycka.. Typiskt jag jobba annars hade jag kunnat hämta skrittan, du vet att vi finns! Allt kommer gå bra! Puss till dig och mamsen❤️

Svar: Åh, vad skulle jag göra utan dig finast vän!? <3
Sannapanna

mamma

Sanna du ska inte känna någon ångest för det som hände med valle. Du kunde inte ha gjort något. Du fanns ju sen för mej. Fixa min medicin och vad med mej på siktröntgen idag. Det var guld värt ska du veta. Älskar dej

Svar: Älskar dig mammis, är så stolt över dig som tar dig igenom det här och ändå håller dig positiv, du är bäst <3
Sannapanna