Var är snön?

Sista dagarna på detta år har tuffat på i en väldig fart, tänk att det är år tvåtusentrettons sista dag imorgon!! Vem hade kunnat ana att det här året skulle gå så otroligt fort?
 
Ikväll har jag och lilla ängeln varit iväg på fikadejt med Petra, Fiia och Angie, såå otroligt mysigt ♥
  Petra är hemma en snabbvisit från Australien och med sig hade hon min lilla beställning av mini uggs till lillan, ååh jag älskar dom, så himla fina och goa. Dom invigdes direkt och passade perfa och hör och häpna så va lillan nästan lite svettig om fötterna när vi kom hem, hon som aaaaaalltid är så kall om fötterna. Tror dessa verkligen kommer bli toppen! Vore verkligen kalas om de kunde hålla hennes fötter varma. Tusen tack Petra, du är en pärla!!
 
   Som grädde på moset idag damp mitt traderafynd ner i brevlådan - en så efterlängtad ver de terre overall. Kärlek vid första ögonkastet. Den är så fin!! Den är dessutom så pass stor i storleken så jag tror att den kommer passa även nästa vinter iallafall början på vintern, det beror såklart på hur mycket hon växer. Men man kan ju hoppas ^^
Ojojoj..Som vi skämmer bort vår lilla donna, äkta uggs och en snygg overall, nu kan vinter få komma, vi längtar efter snöööö!
 


 
 
Babyuggs Bebisoverall med pälskrage Rosa babyuggs Rosa overall Rosa uggs Ver de terre Vinteroverall med pälskrage
0 kommentarer