Underbar dag!

Dagen har spenderats i Norrköping med underbaraste brudarna, lillis och fiisen! ♥
Och här kan ni se några av dagens fynd ^^



 






Ticko fick en lite försenad 5-års present (han fyllde den 20/3) en liten gosetiger som piper. Han ääälsakde den! Åå min lilla snutt vaktade den med sitt liv. För lilla Dixie gillade den lika mycket.. Jag älskar mina hundar! ♥

Sen shoppade jag åt min prins också såklart!



Gaah min baby är så sjukt snygg. Han fick brallor, två skjortor och en luvtröja..passade i allt! ^
Shit...I love him so!

Tack brudar för en kanoooon dag!
Vi gör det snart igen, visst!? Kanske vågar vi ge oss på storstan då ;)

Kärlek!
2 kommentarer
{Mirre} Fotande hundtoka

Glad påsk till er, hoppas att ni ska få det bra med god mat och allt



Kraaaam

Linda, Lorenzo & Nixon

Önskar er det samma, Glad Påsk!



Lorenzo och Nixon skickar massa glada påsk hälsningar till Ticko och lilla Dixie!