Töväder



Usch se va allt regn har gjort med vårat fina vinterlandskap..varsegod gott folk nu kan ni klaga på vädret ännu mera. Själv har jag mina underbara skor och bekymmrar mig inte för någe, haha ;)

Idag vart det en riktig sovis vill jag lova. Hundarna ligger fortfarande och snarkar. ^^

Igår var det jobb som dagen destod av till största delen, 13-22.
Ganska seg dag trotts mycket folk och mycket att göra.
Men ibland får man väl känna sig lite less bara..eller!?

Exakt klockan 22 lämnade jag jobbet och åkte och hämtade mina hjärtan som spenderade kvällen hos mormor.

Gick en sväng eller gick och gick, vi sprang en sväng mina superglada vovvar och jag..^^
Är inte det charmen med att ha hund? Dom blir verkligen alltid lika glada av att se en. Då smälter vilken grinsill som helst!^^

Gjorde ett stopp på Åsgatan för att kolla till mina kära vänner som hade lite partaj innan jag skulle bege mig hemåt! Och lite oplanerat kom jag inte därifrån förrän klockan slagit två..vimmsigt!

Kvällens höjdpunkt blev när jag och jonas skulle gå en sväng med hundarna. Jonas tyckte nämligen vi skulle gena över skogen..Hmm i 1,5 meter snö..bra idé..NOT!
  Det slutade med att Jonas fick bära lillan medan vi andra kämpade oss igenom all snö o kom hem helt svettiga och trötta.. HAHA!

Idag har jag och hundarna som sagt sovit länge..!

Nu blir det duschen och sen in till stan. Plikten kallar vid klockan 15.00.

Nu längtar jag nå grymt efter att min älskling ska komma hem, men det är inte förrän imorgon! En natt till själv i sängen..!

Trevlig helg!
0 kommentarer