Vilken dag..

..vilken toppen dag det vart igår alltså..

Efter jag ätit frukost åkte jag in till mormor och gick en sväng med hundarna vid berget. Sen en snabbis på stan och sen vart det sooola för hela slanten, solade 15 minuter..sköööönt!
Knallade över till mammsen och tränade en timme, gick ut lite hårdare än sist, jag blir så stolt, nu blir de träning imorgon igen ;)

Efter det köpte mammsen och jag lunch på hembagarns..sallad..mmm!
Sen hämtade vi hundarna och åkte ut till stallet,fixade allt där. Gick en promenad med vildarna i skogen på någon liten myrstig som mamma hittat ^^

Efter stallet bar det hemåt för att fixas sig för en kalaskväll med min underbara vän Petra..

Vi käkade först svingod mat på Rodhos och drack lite cider, sen knallade vi hem och våldgästade min käre bror där i fortsatta pimpa vin och dricka grogg ^^

Tack för en helt underbart rolig kväll, jag äääälskar när de händer något spontant =D

Här pimplar petra vin..

  







Det gör vi om....

Nej nu måste jag borsta håret..hahaha



Puss & Kram

0 kommentarer