Dagen jag blev döv..

idag blev jag döv..helt på riktigt alltså.. så trodde jag verkligen det..
Gick runt med mina radiolurar som vanligt.
 Efter en stund vart det så lågt, jag höjde..efter en stund igen och igen och igen tills det inte gick att höja mer..Tog av mig lurarna..helt tyst.. Okej nu har jag blivit döv... Jag va tvungen att testa säga "hallå" ..och phuuu vilken tur..det hörde jag =) Batterien i mina lurar va slut och det va bara jag kvar på bygget..där av tystnaden. Tur va. ^^

Men jag har ju tydligen en hörselskada enligt företagshälsovården.. Jag kan ha svårt att höra bokstaven B..hmm har jag aldrigt märkt!

-Var det B du inte kunde höra Sanna?
-Va sa du?..

HAHAHA..humor på topp!!

Åkte med Ticko till vetrenären idag, har har fått nån ögoninfektion, Stackars mattes skrutt =(
Men vi fick ögonsalva och hoppas att det fort försvinner..

Hämtade resekataloger efter jobbet också..så nu ska jag sitta och bläddra och drömma mig bort..

Var ute i stallet och red ikväll..Mysigt att komma igång lite..Måste ta och skaffa mig en mp3 så ja kan digga lite när jag är ute o rider.
Köpte en platta öl av I-M ...förbereder för helgen =)
Mmm..

Andy hade gjort lika mysigt ikväll också..fullt med tända ljus när jag kom hem. Och så hade han beställt pizza..shit va gott, jag har inte käkat de på jag vet i hur länge..Supermys.

Nu sitter jag och ugglar i soffan, väntar på idolröstningen..

Pusshej!!

1 kommentar
Linda, Lorenzo och Nixon

Haha vilken upplevelse att bli döv och få tillbaka hörseln på en och samma dag!? haha! Du e rolig du!



Stackars Ticko då.. plutten!

Vi har tränat lite nyss, åkte till IP där jag körde ett lydnads pass med enzo! gick SUPER och han har aldrig gått så bra som han gjorde idag! NÖJD!

Vi kan väl ses å träna någon dag?

Sen måste vi väl gå igenom det där underlaget vi skulle ta fram til vhk..!



Massa kramar!