Nybadad vovve i badrock


Hann med en hel del idag, trotts att man inte var piggast! Diskade, tvättade, vek tvätt och dammsög hela lyan. Orkade inte moppa. Det sparar jag till en annan dag ^^

Badade lillskruttan, schamponerade och balsamerade och fönade. Men de hade man väl inte mkt för i detta skitväder, regn och rusk. Men visst är hon söt i sin lilla badrock, lite larvigt med såå sött!

Åkte ner till klubben på eftermiddagen och tränade lite ihop med Linda och hennes busar.
Lydnaden gick sådär, vi har inte kört på länge och har känt mig väldigt oengagerad.
Platsliggningen med våra två busar gick sådär, lite för sugna på att leka kanske ^^

Linda visade mig lite apportering, linjetag och markeringar tror jag det hette =)
Det var superkul och jag tror Ticko tyckte det med även om han blir lite flammsig med andra människor i närheten, han är stormförtjust i Linda!!
Tack, Linda det var superkul! Hoppas vi kan köra snart igen, du är bra på att motivera mig!

Har spenderat största delen av kvällen vid msn som jag precis skaffat igen då jag glömt lösenordet till min gamla, typiskt mig. Så adda mig nu på min nya
[email protected]
Det var superkul nu när de var så länge sen.

Pratat med Solenö i telefonen nån timme också. Han var påväg hem från jobbet, tror han vart i Halmstad. Han behövde nån att prata med under bilfärden. Rooligt! Vi pratade gamla minnen. Shit va roligt vi haft det ihop.
 Min vän solen! Hur hade mina tre år på gymnasiet sett ut utan dig!? =)


Imorgon ska jag äntligen jobba, inte ofta man känner så men jag är riktigt sugen. Ska få lägga laminatgolv imorgon, det tycker jag är ruggit skoj, har inte gjort de på länge nu.

Nu ska jag gå och sova så jag är pigg imorgon!!
Pusshej!
4 kommentarer
Mirre & Bellman

HAPPY HALLOWEEN PÅ ER

Önskar er en kanon helg med mycket bus & godis

Linda, Lorenzo och Nixon

Tack själv! Vi peppar nog varanadra!!

Nedrans enzo va? han som ALDRIG brukar resa sig på platsliggningen... men nu 3 gånger!?!? Haha... Vi får nog bara se till att träna ihop ett tag framöver så min herre varvar ner fast ticko sitter brevid å ser söt ut tsss!

Hoppas vi ses på söndag!

Bamsekram till dej gumms!

josephine

söt hund :)

Tobbe

sv: hahaha vad söt :D

min är en yorkshire terrier valp :)