Veckans jobbigaste dag..

är tisdag..phu! Jag är alltid tröttast på tisdagar..undra varför!?
Visst man är ju trött måndagar också, men dom liksom går av bara farten..tisdagar är såå långa. Onsdag vänder det, torsdag är dan innan fredag som är veckans höjdpunkt. I och för sig är jag trött hela tiden nu på hösten/vintern.. *suck*
Jag är sjukt beroende av solljus..

Har gått bra på jobbet idag, varit i Flen och färdigställt. Imorgon blir det stan hoppas jag.
Det är så himla mycket jobbigare allting när det är snö ute...men jag gillar den ju.
Har vart dyngsur om fötterna hela dagen, kanske för att jag har hål i skorna. ^^

Imorgon har Linda och jag avslutning på våran vardagskurs. Känns skönt och det ska bli riktigt roligt.
Jag va och fixade priser igår, kuul!
Ska bli skönt att få lite mer tid med mina egna små voffasr nu. O pållen också. Hade tänkt ge mig ut på en ridtur i snöyran idag, men som vanligt va vi inte hemma förrän sent.

Nu sitter jag och mitt hjärtegull och kollar tv! Sova snart..

Puss & Kram

2 kommentarer
Linda, Lorenzo & Nixon

Tack för idag och tack för ett lyckat samarbete denna kursen igenom!!



Samt stor kram till dej och hoppas allt ordnar upp sig till det bättre!!!



styrke kram

frida

hej! hoppas att du hittar ett jobb, och lite sol... jag kan ta med lite från egypten om du vill??

puss på dig, hälsa alla(spec minja)

kommer sakna er nåt så grymt!