Hösten är här.. in med det nya ut med det gamla..


Får ni också alltid en stark vilja att förändra hemma när hösten är på ingång? Varje år är det samma sak. Det är som om jag varje år måste boa inför vintern, ha fint och fräscht hemma. Städa, fixa, greja, dona, rensa, strukturera, ändra, piffa.. 

Jag tror att det är för jag egentligen borde gå i ide, jag fixar inför vintern för att sedan kunna lägga mig under täcket och sova tills april.. vakna till våren med ett fint och fräscht hem..öppna dörren och vädra in vårluften och bara gå ut och leva...
..men i den här världen verkar man inte bry sig om att det är alldeles för kallt och blött och mörkt för att fungera under vinterhalvåret, man ska leva på precis som vanligt fast man är kall och blöt och mörk.. jag kanske skulle ha fötts till björn i stället 🤷🏼‍♀️🐻 det får bli mitt nästa liv!

Men, men jag älskar iallafall att man med så små medel kan ändra känslan i ett helt rum. 

Här är lite smått och gott som jag köpt de senaste. Inget märkvärdigt, inget dyrt men vilken skillnad det gjort här hemma. Sen kombinerar jag det med sånt jag har hemma sen innan.
Jag har en låda med krimskrams som åker upp och ner efter humör och årstid. 
 Den borde i och för sig definitivt rensas för 80% är typ sånt som jag aldrig kommer ha humör för eller årstid till 😂

Vi funderar faktiskt på att annordna en liten loppis här hemma, vad tror ni om det? Tjejer blev supertaggade. Vi har så himla mycket vi vill bli av med men jag har liksom aldrig tid att ta tag i det ordentligt 🙈 Åker folk på loppisar?


Men åter till det nya, det kändes iallafall extra kul att få in lite nytt nu när vi ändrat om och bytt rum här hemma. Sätta lite ny prägel på rummen. 
Hur söta är inte dom hyllorna som tjejerna fått till sitt rum, älskar dom 😍⬇️


Vi satte upp varsin över tjejernas sängar så dom kan lägga lite småsaker där eller till exempel boken dom/vi läser just nu. När dom blir äldre kanske mobilen, vad vet jag. Tyckte dom var alldeles perfekta för det iallafall 😍

Och snälla nån, kolla tjejernas nya sängkläder då, jag smäller av så fina 👌

Jag ska visa ordentliga bilder på hela rummen sen men ännu är det så rörigt efter rumsbytet. 🙈 Vi trivs iallafall med förändringen allihopa 😃👌

Nej nu ska jag ta ett ryck med lite torsdagsstädning här hemma. Jag har dessutom hört att elen är lite billigare just nu så nu ska tvättmaskinen få jobba på lite extra också. 
Ha en fin torsdag kära vänner! ♡


Glöm inte klicka på hjärtat om ni gillar att följa med i vår vardagscirkus 🙏❤️🎪🎡🎢



1 kommentar
sandra ledin

Men va fina hyllor. Blev kär i dem direkt.

Ha en jätte fin helg!!!

Svar: Eller hur 😍👌
Tack snälla du och desamma till dig! 🧡
saannapannas.blogg.se