Det har varit jul och så..

Ja men visst, det har hunnit vara både jul och nyår, veckorna rusar förbi o ryslig fart. Jag har inte hunnit uppdatera varken om julen med dess firande eller gjort en summering av det gångna året, tiden har helt enkelt inte räckt till. Och i ärlighetens namn så har jag lagt allt fokus på "här och nu" och lagt allt övrigt lite på hyllan, man gör det lite för sällan tyvärr. Även om den är kul att ha bilder på Instagram och blogginlägg att se tillbaka på så upptar ibland mobilen allt för mycket tid och vi är alldeles för många som "lever våra liv genom telefonen". Ibland behöver man en break och njuta av stunden och det har jag verkligen gjort den här senaste veckorna. Underbart ! !

Nu är vardagen igång igen och vi har redan hunnit jobba en vecka. Hur är det möjligt att tiden går så himla fort?

  Vi var iallafall hela familjen lediga över både jul och nyår, så himla underbart. Och vi hade verkligen en fantastisk ledighet. Vi hann med så himla mycket och fick så mycket kvalitetstid tillsammans. Så skönt att få fylla på med den här energin. Nu kan man njuta av dom här fina minnena när vardagskaoset är i full gång. Självklart är det svårt att inte längta redan nu till nästa ledighet tillsammans, sommaren, den känns långt bort nu men vi är snart där med ska ni se! 

Jag tänkte inte skriva så mycket mer om julen utan jag bjuder på lite bilder istället, en bild säger ju mer än tusen ord så varsågoda så här såg delar av våran ledighet ut  


















Tack alla dom som gjorde jul och nyår helt fantastiskt! ♡

Hoppas ni också hade ett härligt avslut på det gångna året! 
Om orken och tiden räcker till så återkommer jag snart med en liten tillbakablick på året som gått, håll utkik om ni är sugna på att läsa om vårat 2018

Tjingeling! 


0 kommentarer