Havandeskapsförgiftning? Va?

Den här dagen började kanon med frukost på sultans med bästa tjejerna <3

Efter det blev det lite ärenden och efter det vila :-)

På eftermiddagen var det dags för extra besök hos barnmorskan..nu efter lite fler prover och diskussion med läkare misstänker dom havandeskapsförgiftning... VA???? Jag tycker ju att jag mår oförskämt bra..så.. VA??????? Nu är jag strängt ordinerad extra mycket vila och fler besök hos bm är inbokade!
Blir jag på något vis sämre kunde alternativet bli igångsättning... huuu..jag blir lite nervös! Jag tycker som sagt att jag mår bra och vilar så fort jag är trött. Men bm tyckte inte jag skulle oroa mig i onödan utan bara lyssna på mina ordinationer om vila.
Någon annan som haft havandeskapsförgiftning?
3 kommentarer
caroline

Ta det bara lugnt. Dom kommer kolla dig noga. och det är bra.
Dom sätter igång fall den går för långt. Oftast tar inte barnet skada utan mamman som blir väldigt sjuk. Ta hand om dig. kram

Sara

Jag kommer ha rätt hon kommer två veckor innan:)Den 7 februari, en hon, hon kommer väga 2845g och vara 49 lång!
Nu längtar jag efter bebis, men för Guds skull va rädd om er!! Puss

Madde

Ja va rädd om dig och bulan nu! Vi är rädda om er!! Allt kommer att gå fin fint! Nu ska vi se till att du vilar extra mycket <3