Välkommen, välkommen hit vem du än är...

Förra veckan blev gästrummet klart! Eller ja som det ska va tills vidare..
 Det rummet ska ju så småning om bli något annat och en vägg ska upp där inne..men det är framtiden! ^^ 

Tillsvidare är jag ruggit nöjd med hur det ser ut nu!




Vi har:

*Satt igen en dörr mellan de två sovrummen
*Målat taket ordentligt - har aldrig sett mer flammigt tak tidigare
*Målat om väggarna - vita
*Målat alla foder samt dörren vit

Jag är givetvis inte alls nöjd med golvet..som gammal avdankad golvläggare är laminat som ett svidande skavsår....uäääk... hemskt fullt och kallt matrial.. Men jag får lugna mig med att riva upp det och försöka njuta av det underbara vitmålade trägolvet i mitt sovrum tillsvidare..  =)





Nåå va tycker ni???
2 kommentarer
Malin

Tjusigt! Att lite färg kan göra så mycket.

Inger

Du gör så himla fint!! har du funderat på att bli typ inredningsstylist eller nått? anlagen finns ju tydligt. /kram på dig