Nedräkning

Ja nu har nedräkningen till semester börjar på allvar, om tre veckor får vi äntligen gå på lite ledighet tillsammans...som jag längtar.

Den här arbetsveckan började trögt, jag har varit så sjukt trött idag och hela dagen har varit så seg. Jag har dessutom dragit på mig ett jäkla ryggont så det blev ingen vidare kickstart på den här veckan inte.  

Men nu har jag försökt bota ryggontet med en timmes bubbelbad och jag känner mig faktiskt lite mjukare i kroppen så nu håller jag tummarna att det är som bortblåst imorgon.

Igår kokade vi som sagt rabarbersaft här hemma på rabarberna från våran trädgård och det blev så gott. Vi unnade oss varsit kallt glas nu ikväll. Mums!! Hoppas de hinner komma mer rabarber under sommaren så vi kan göra både mer saft och en och annan paj kanske. 



Nu ska jag kolla på ett avsnitt av "The rain" som vi precis har börjat följa sen är det dags för lite sömn så jag kanske är en smula piggare imorgon. 

Tjing! 

0 kommentarer