Vi gjorde det!!


I torsdags avslutades vår 30-dagars utmaning, vi gjorde det!! Vi tog oss igenom 30 dagar utan att äta något onyttigt, vi klarade 100000 steg/ vecka med bravur. VI GJORDE DET!!! Fyfan va vi är bra!!! 

För min del blev resultatet överraskande -7.1kg och jag måste säga att jag är nöjd med det! Jag har ganska många kilon kvar att gå ner men det är helt klart en bra start!

Det vart en ganska tuff utmaning att hinna med alla steg och promenaderna blev både långa och många men vi gjorde det och jag är såå stolt över oss alla tre.



Jag vill också passa på att tacka mina underbara grabbar för all pepp och motivation dom gett mig under dom här veckorna. Ni är bäst och jag hade aldrig klarat det så här bra utan er ♡






Fatta va många steg vi har tagit den här månaden!!!

Vi avslutade med att fira med både pizza och semlor i torsdags och det var vi tusan så värda.

Nu har vi gett oss själva ett par välförtjänta dagars vila innan vi nu drar igång nästa utmaning - Squats -  med start idag!
Dessutom har vi hakat på ytterligare en stegtävling som drar igång den 8:e men då bara innefattar ett stegmål på 10000 steg/dag .. Haha ja det känns verkligen som "bara" .. 

Ja det blev en hård men så givande start på det här året och nu vet vi att vi kan så nu är det bara att fortsätta ;)
0 kommentarer