Styr vidare mot nya äventyr.. ♡

Ja ni, imorgon startar ett nytt kapitel i mitt liv. Idag var jag på Biltema och lämnade in mina kläder, tömde mitt skåp och tackade för mig. Det kändes både konstigt och overkligt. Det kommer nog ta tid att greppa att jag faktiskt har slutat där nu. Nästan exakt på dagen tre år efter att jag började där.


Imorgon blir min första dag på mitt nya jobb och jag har faktiskt varit nervös hela dagen. Shit, fixar jag det här? Hur ska det gå?

Andreas är tillbaka på sitt gamla jobb igen och det känns så otroligt, fantastiskt underbart. Jag vet inte hur jag hade fixat veckorna själv, hur hade jag klarat alla tidiga mornar? Nä, det är ju ingenting jag behöver grubbla över nu och det känns såå skönt. 

Nu ska jag försöka samla mina nerver och få några timmars sömn.

Ni skänker väl nervösa lilla mig en tanke imorgon!? :)

Tjing 

0 kommentarer