Svensk sommar när den är som bäst ♡

Igår kväll tog jag en ordentlig promenad, jag har ju bestämt mig för att uppnå mitt stegmål varje dag nu och röra mig minst 60 minuter varje dag. Måste försöka ta tag i mig själv om jag ska lyckas nå mina mål innan årets slut och man måste ju börja någonstans och promenera är jag ju bra på. 


Den här tiden på året är det ju dessutom helt fantastiskt ute. Jag älskar verkligen sommaren när den vänder den här sidan till. Regn är lite mindre min grej så det får mer än gärna hålla sig borta.  Ja ge mig mer sol, mer värme, fler ljuvliga sommarkvällar. 

Nu återstår bara två arbetsdagar för mig innan jag får gå på lite efterlängtad semester. Just nu känns det som hela kroppen från topp till tå skriker efter semester, jag är helt slut. 
  Resten av familjen är ju ledig även denna vecka så det har varit långt ifrån lätt att masa sig upp på mornarna och lika svårt att försöka komma i säng skapligt om kvällarna. Men två dagar till..två..sen jäklar ska jag vara ledig i tre underbara  veckor.

Nu ska jag försöka sova så jag inte försover mig imorgon! 

Godnatt! ♡

0 kommentarer