Vad säger mina vänner ♡

Jag bad mina närmsta vänner att svara på några frågor om mig.

Frågorna va:

Vad är typiskt mig?



Vad är det sjukaste vi har gjort tillsammans?



Vad är ditt starkaste minne tillsammans med mig?


Vad är ditt starkaste minne av mig? 

Jag är så otroligt glad över att ni tog er tid att svara och jag har gråtit mig igenom varenda svar från er ♡

Först ut kommer svaren från världen bästa Niclas. Jag och Niclas har känt varandra i mer än 11 år. Det här är killen som får mig att göra de mest sjuka saker men det är också killen jag kan prata med allt om. Han finns alltid, alltid där för mig ♡ Vi har sjukt många fina, jobbiga och helt totalt galna minnen ihop. Han känner mig så väl och vet precis vilka knappar han ska trycka på för att jävlas med mig ;) Men han är ett riktigt lyckopiller för mig, vet inte hur jag skulle klara mig utan honom. Stand strong together ♡


*Vad är typiskt mig?

-Att jävlas med mig.
-Yra runt, men ändå ha lite koll.
-Vara fullast på fest  (efter mig).
-Att du alltid bryr dig.


*Vad är det sjukaste vi har gjort tillsammans?

-När vi under en rödvins fylla bestämde oss för att göra en vänskaps tatuering och några månader senare bokade en tid (på fyllan). Och sen gjorde den :D

*Vad är ditt starkaste minne tillsammans med mig? 

-Våran roadtrip till mantorp.

*Vad är ditt starkaste minne av mig?

-Nyligen, när du ställde upp för mig när jag var sjuk.
-Eller den gången du ringde kl 5 på morgonen och mådde dåligt, det var då ja förstod hur nära vänner vi va/är.


Sen har vi svaren från finaste Sara. Min största förebild i livet. Om jag blir en hälften så underbar mamma som hon är så ska jag vara lycklig. Hon är en riktigt jäkla superwoman ♡  Sara och jag har också känt varandra väldigt länge. Vi har gråtit ihop, skrattat ihop och gjort galna saker ihop. Till Sara kan jag alltid vända mig när jag behöver råd, oavsett vad det är så stöttar hon mig och får mig att känna mig lugn. Vi ses inte så ofta som man önska att man hann med, men jag vet att hon alltid finns där ♡

Typiskt dig tidsoptimist, pratglad och omtänksam 

Vi har gjort mycket tillsammans men sjukaste, säkert något när vi var lagom förfriskade. 

Starkaste minnet tillsammans med dig är nog när vi satt i eran soffa och grät när ni förlora tvillingarna

Starkaste minnet av dig är nog första gången vi möttes på midsommar festen hos Tina och Robban. Du var så härlig, fantastisk och galen jag kunde inte annat än älska dig från första stund!

 Sen har vi underbara Madde. Madde och jag lärde känna varandra när jag började jobba på Biltema så vi har inte känt varandra så jättelänge. Men det känns som hon funnit där hela mitt liv. På otroligt kort tid blev Madde en av mina närmsta vänner och hon är en så självklar del i mitt liv. Madde är grym på att stötta mig, hon är nog den som kan plocka ner mig på jorden och få mig att tänka lite realistiskt ibland. Och det behöver jag. Hon kan läsa mig utan att jag behöver säga något. Hon har ett hjärta av guld. Trots att vi inte har så många år tillsammans i bagaget så har vi hunnit med så otroligt mycket fint, jobbigt och galet ihop. Jag har fantastiska minnen ihop med Madde och jag ser fram emot att skapa nya minnen tillsammans, även om vi troligtvis inte kommer göra en repris på brevens i år ;)

Det som är mest typiskt med dig är hur otroligt dålig du är på att svara i telefonen 😂 Man måste minst ha två timmars framförhållning, men vi är nog flera stycken som har kommit på att för att få svar fortast så är det Snapchat som gäller!

Det sjukaste vi har gjort ihop måste nog vara i somras när vi fick gå hem från midsommarfesten i  Brevens, så ont i fötterna och så jäkla kul, ändå. Ett minne för livet!
 
Det starkaste minnet med dig är när du och Andreas frågade mig om jag ville bli gudmor till underbara Mira! Det är även mitt finaste minnet med dig.


Det starkaste minnet är svårt att välja, du har gett mig så många minnen. Det låter lite klyschigt men det måste vara när vi träffades för första gången på jobbet, det var då jag fick en väldigt fin vän för resten av mitt liv!

Sist ut har vi galet härliga Karro som också ganska nyligen kommit in i mitt liv och blivit en helt självklart del. Den här tjejen är lika spontan och vrickad som jag kan vara. Men vi är också väldigt lika på många sätt. Hon bryr sig otroligt mycket om andra. Den här tjejen får mig att känna mig ung och galen. De flesta minnen vi har tillsammans är fasen helt sjuka, på många olika sätt och jag är så otroligt glad över att du finns i mitt liv. Men mellan alla galna saker vi hunnit göra har vi många mysiga stunder att se tillbaka på. Den här tjejen kan verkligen konsten att pigga upp mig och skämma bort mig med allt ifrån sms som träffar rakt i hjärtat till underbara blommor. Det är inte många andra jag kan ha så sjuka och ofiltrerade konversationer med som med henne. Jag behöver dig ♡


* Vad är typiskt mig?
Att alltid tänka på alla andra före dig själv och att du alltid har någonting på gång.
Du är även ganska så ofiltrerad, man vet aldrig vad som kan komma ur din mun.  

* Vad är det sjukaste vi har gjort tillsammans?
När vi försökte få in mitt gigantiska paket i bilen. Men inser att de inte kommer gå så vi bestämmer oss för att ställa paketet på taket och "spänna fast" den med spännband.... Detta är alltså en pappkartong vi pratar om med måtten 120x80x100. Vi hann köra ca en kilometer sen rasade paketet ihop. 

* Vad är ditt starkaste minne tillsammans med mig? 
När vi spenderade en hel kväll (typ 7h) i bubbelpoolen och pratade om allt mellan himmel och jord ihop med lite Mintu. 

* Vad är ditt starkaste minne av mig?
Det första jag tänker på just nu är när jag träffade dig på Safiren och du berättar historien om källarlokalen. 
Frågar du mig om en vecka igen så har jag nog ändrat mig minst fem gånger om, för med dig skapar man nya minnen hela tiden. Galna, spårade, mysiga, trevliga, roliga ja listan kan göras lång.




Åter igen, tusen tack mina älskade vänner för att ni tog er tid att svara på frågorna.

Jag älskar er så otroligt mycket och jag är så lycklig över att ni finns i mitt liv. Tack för allt ni gör för mig och tack för allt ni är för mig. Nu har vi ett nytt underbart år att se fram emot och skapa nya minnen tillsammans under och jag ser fram emot varenda minut jag kommer att få spendera med er!  Ni är bäst! ♡

0 kommentarer