Fredag idag ♡

Fredag, veckans bästa dag eller va tycker ni?

Jag och tjejerna har varit hemma och kurerat oss även idag. Vi alla tre är mycket piggare äntligen. Tanken var faktiskt att Andreas skulle ha skjutsat Moa-Louise till dagis innan jobbet, hon har längtat och tjatat så efter att få åka dit hela veckan och eftersom hon är pigg och inte har haft någon feber så tänkte vi att hon skulle få åka dit och leka några timmar idag. Men vi vaknade sent så det blev stressigt för Andreas att hinna och jag kände inte att det var lämpligt att släpa med en så pass snorig Mira till för att lämna Moa-Louise bara. Så vi fick bli hemma alla tre även idag.

Mira sov dåligt under natten och hostade så mycket att hon fick upp massor slem och det märks på tempot här hemma att hon inte är helt hundra.

Vi startade dagen med en lång och härlig frukost. När vi klätt oss och gjort oss iordning matade vi fåglarna med lite bröd genom köksfönstret, supermysigt tyckte Moa-Louise..kanske inte supersmart av mig. Lilly (våran älskade kisse) la sig direkt på lur och tänkte att hon funnit en guldgruva..haha..Det var ju inte riktigt min tanke att servera henne en brakmåltid i form av småfåglar.

Under förmiddagen fick tjejerna roa sig en stund själva med lek så jag hann städa och plocka undan och fixa lite här hemma.

Efter lunchen fick vi efterlängtat besök från Niclas som vågade sig ut till alla baciller. Och eftermiddagen fortlöpte med fika och massor bus och lek.

Till kvällen blev det tacos innan vi alla kastade oss i soffan för att kolla idol. Eller ja alla utom Mira som somnade i sin stol vid maten. Det tar på krafterna att leka en hel eftermiddag med favoriten Niclas ^^

Nu har vi redan krupit ner i sängen, Andreas ska jobba imorgon också så det lär bli en ganska tidig morgon för oss allihopa.

Försöker lista ut något bra jag och tjejerna ska roa oss med imorgon under dagen men känner mig helt tom på idéer. Vi får se vad dagen bjuder på för oss imorgon helt enkelt.

Godnatt på er! ♡

0 kommentarer