Unika kläder ♡

 
 
 
 
 
 
 
 
Alla dessa fina kläder kommer från en tjej som jag under detta år har startat ett samarbete med, jag och mina fina tjejer har fått äran att bli testpiloter, superroligt verkligen! 
 
Företaget heter Trz och tjejen som driver det är otroligt duktig, kläderna är mycket välsydda och hon har stor variation i sitt utbud. Kläderna och tygerna håller god kvalitet och är mjuka och sköna. Unika fina barnkläder helt enkelt! ♡
 Tycker absolut att ni ska titta in hennes hemsida, instagram och Facebook för att kolla in hennes utbud.
 
Jag känner mig otroligt lyckligt lottad över detta och jag älskar detta samarbete, det är som julafton varje gång det ligger ett litet paket i brevlådan. De blommiga blusarna har hon sytt upp helt efter mina önskemål och jag är så otroligt nöjd.
 
Vill du också ha lite unika kläder till dina barn så rekomederar jag verkligen att lägga en beställning hos Trz.se  
  Och hör här, fram till söndag kan du använda koden  Sannapanna  så får du 20% på allt i butiken. (Gäller ej specialbeställning eller hemliga degglispaketet och endast fram till söndag 29/5) så passa på!! ♡
 
 
 
 
 
 
Här är några andra gobitar du hittar på hemsidan så skynda in och kika.
0 kommentarer