Morsdag ♡


Igår var det morsdag, jag har inte riktigt förstått än fast jag har varit mamma i tre år att den här dagen kommer även jag att bli firad. Jag blev överaskad direkt på morgonen av mina älsklingar. Och i present fick jag det här otroligt fina halsbandet, jag älskar det såå mycket, det är så fint ♡ Tror det kan vara det finaste jag har fått och jag kommer med glädje bära det så ofta jag kan runt halsen.



Tänk att jag har haft lyckan att bli mamma till två helt fantastiska döttrar. Det är utan tvekan det bästa som någonsin har hänt mig. Jag älskar att höra mina barn kalla mig för mamma. Jag är så stolt över att vara mina barns mamma. Det är den finaste titel man någonsin kan få.

 Och jag har utan tvekan den bästa förebilden man kan ha när det kommer till föräldraskap, min egen mamma, barnens älskade mormor. Blir jag en hälften så bra mamma och mormor som hon så är jag lycklig. 
Min mamma är min förebild, min bästa vän, min klippa och jag vet inte hur jag någonsin skulle klara mig utan henne. Jag är så lyckligt lottad som här din som min mamma. Jag älskar dig mammi ♡♡♡


Dagen igår spenderade jag och min lilla familj och min Lillis på Kolmården. En helt fantastisk dag som avslutades med middag hos mamma och pappa för att fira min mammi. Tror inte morsdag kan bli mer perfekt faktiskt ♡
0 kommentarer