Ståbräda ♡


Ja så fick det bli, en ståbräda till buggan! Vi har pratat fram och tillbaka om det länge nu. Moa-Louise känns precis på gränsen till "för stor" för att åka vagn. Hon åker väldigt lite som det är idag men när det blir längre svängar blir hon ibland lite trött och vill vila sig. Ofta blir det väldigt mycket i och ur vagnen för hennes del så nu blev det att investera i en ståbräda med sittpall. Då kan hon lätt hoppa av och på som hon vill och kan både sitta och stå för att vila sig en stund. Brädan är lätt att vika upp när den inte används och den rullar lätt bakom vagnen även med Moa-Louise på. Sittpallen kan lätt tas bort med ett enkelt klick om hon bara vill stå och jag tror att hela ståbrädan ryms i varukorgen om så skulle behövas. Det blir att testa sig fram.

Det blev bråttom att montera dit den för Moa-Louise var supertaggad att testa den direkt!! Och hon var såå nöjd. Jag och brudarna fick ge oss ut på en liten kvällspromenad igår för att testköra. 

Under promenaden sa hon:

-Mamma, alla kommer säga Wow här kommer Moa-Louise på sin bräda när dom ser mig, vilken racervagn vi har! 

Alltså gullunge ♡♡♡ Jag trodde aldrig hon skulle vilja vända hem igen så hittills får den nog högsta betyg av lilla loppan ;)

Idag har jag lovat att hämta henne på dagis med vagnen så hon kan åka på brädan, bara att hålla tummarna att vädret bjuder på uppehåll iallafall.

Jag tror och hoppas att den här ståbrädan kommer användas flitigt, men det återstår att se!! ♡



0 kommentarer