Ny lur ♡

Ja här ligger jag klarvaken och försöker förstå mig på min nya telefon. Usch, har sån otrolig ångest över den, så jäkla mycket pengar..men, men..nu har jag äntligen en telefon som funkar. 

När Andreas kom hem från jobbet blev det en snabb dusch för hela familjen innan vi packade in oss i bilen och drog till Elgiganten i Norrköping. Tanken var att vi skulle ha dragit vidare till Söderköping och ätit glass men vi var så himla trötta så det fick bli kvällsmat på Pizzahut istället innan vi styrde hemåt igen. 

Moa-Louise ville promt ha pannkakor så det fick det bli till brudarna medan jag och älsklingen delade på en pizza. Så jäklans gott! Det är nog tur att denna restaurang ligger en bit hemifrån ;)

Tjejerna somnade gott i bilen hem och fortsatte sova gott i sina sängar efter att vi burit in dem, skönt, då fick jag iallafall lite lugn och ro till att  starta upp nya telefonen. 

Imorgon ska älsklingen och jag på bröllop så tjejernas kusiner kommer och ställer upp som barnvakt. 

Phjuu, hur ska jag orka med att festa natten lång imorgon? Jag ska ju dessutom upp tidigt imorgon bitti och släppa ut hästarna. Lär knappast hinna ta någon vilopaus under dagen heller men äsch det är bara att bita ihop och köra på. Jag tror verkligen att det kommer bli en riktig brakkväll imorgon, oj va jag ser fram emot bröllopsfesten. Supertaggad! Men först återstår några timmar av ångest imorgon inför klädval och sminkning och hår....bläää..tänk om man ändå hade fått kunnat vara naturligt vacker..

Nehepp, nu måste jag försöka slå ihop dom här grönbruna för några timmars sömn.

Pusshej!



1 kommentar
Elin

Va oxå till nkpg och införskaffade en s7 edge igår 😙