Kära 2017 jag önskar..

Jag önskar verkligen att mitt 2017 blir ett riktigt bra år. 2016 började med tråkigheter och hela hösten har haglat med jobbiga saker. Så nu känner jag verkligen att vinden kan få vända.

 Min högsta önskan är att mina nära och kära runt omkring mig får må bra.

Jag önskar också att det blir ett händelserikt år med mycket roligt att se fram emot. En resa till värmen skulle inte alls sitta fel. 

2017 får också gärna bli året då jag blir miljonär och kanske också året då jag lär mig att ta hand om mig själv både psykisk och fysiskt. Det får också gärna vara året då jag börjar att ta tag i saker och blir bättre på att svara i telefonen. Kanske kan jag de kommande året börja tro något bra om mig själv! 

Jag önskar att 2017 är fyllt med tid ihop med både min familj och mina vänner.

Men mest av allt önskar jag att alla jag känner får vara friska, lyckliga och får njuta av livet.

Vad önskar du?

1 kommentar
Sara

2017 blir ett bra år❤️