Två dagar till helg ♡

Ja ni nu har halva veckan gått, jag har ett kort pass imorgon och ett pass på fredag kvar innan jag tar ledigt helg. Det ska verkligen bli helt otroligt skönt! Känns lite i både kropp och knopp att vara tillbaka på jobbet ordentligt nu vill jag lova.

Lämningarna på dagis är fortfarande lika hysteriska. Med Moa-Louise går det hur bra som helst men med Mira är det sååå jobbigt, det verkligen skär i hjärtat att behöva lämna henne så ledsen. Men nu har hon iallafall varit ganska nöjd under dagarna och återhämtar sig bättre och bättre efter sammanbrotten när vi lämnat henne.

Idag hade dom längsta dagen hittills då jag lämnade dem vid strax efter sju i morse och hämtade lite innan kl.16. Båda tjejerna satt tillsammans ute i sandlådan och lekte när jag kom och båda var glada och nöjda, det var så skönt att se ♡ Jag hoppas verkligen att det bara kommer att bli bättre och bättre nu, även med lämningarna. Men vi får ta en dag i taget.

Det märks iallafall här hemma att förskolan har kickat igång för just nu går vi allihopa och snörvlar, snorar och hostar. Håller tummarna att vi klarar oss från något värre än det här. Man hör runt ikring att många redan ligger sjuka efter inskolningar och skolstarter..men, men det hör ju lite hösten till vare sig man vill eller inte.

Imorgon kör jag som sagt kortpass på jobbet vilket känns fantastiskt, då hinner jag umgås med mina små hjärtegull lite extra. ♡

Nej nu måste jag försöka få lite sömn så jag kan känna mig något så när utvilad imorgon.

Godnatt gott folk! ♡

0 kommentarer