Tävling - Vinn namnnappar ♥

 
Jag har fått äran att i sammarbete med Namnnappen.se hålla i en tävling där en person vinner ett paket valfria nappar med valfri text. Superroligt!
 
Tävlingen kommer att hållas på mitt instagramkonto så klicka gärna in där för att delta.
Tävlingen avslutas på söndag 28/8 kl.21 och vinnaren presenteras här på bloggen kort där efter.
 
 
Vi har beställt nappar genom Namnnappen.se till båda våra barn och är otroligt nöjda med både deras service och kvaliteten på napparna och trycken. Det finns många valmöjligheter på märken och texten bestämmer man helt själv med både typsnitt och symboler. Vi har ju haft både med tjejernas namn och texten "Lillasyster" till Mira när hon var bebis, hur sött som helst.
 
Jag tycker att det känns extra bra med namnnappar nu till förskolestarten, det blir lättare för förskolans personal att hålla koll på vem nappen tillhör. Kanske kan det även minska eventuell smittspridning när det inte är lika lätt att förväxla napparna mellan barnen. Man kan ju hoppas iallafall.
 Det bästa är ändå att jag vet att jag får med mig rätt napp hem, jag vet hur gamal den och att den är välskött.
  
 
Lite viktiga saker när det kommer till nappar:
 
* Kolla dagligen så att nappen är hel och ren. Dra i sugdelen för att se att den sitter fast och är hel.
 
* Sterilisera alltid nappen när den är ny och ta sedan för vana att göra det regelbundet genom att lägg den fem minuter i kokande vatten, se till att nappen inte nuddar botten eller kanterna då det kan skada nappen.
 
* Använd aldrig diskmedel till att göra rent napparna. 
 
*Utsätt inte nappen för direkt solljus eller hög värme.
 
*Välj ut en modell på napp som ditt barn trivs med, man kan få testa sig fram både när det gäller sugdelens och sköldens material och utformning. Tänk på att välja en napp som en utformad efter ditt barns ålder.
 
* Många företag rekomenderar att napparna byts ut varannan till var tredje månad.
 
Missa nu inte tävlingen på Instagram!
 
 
0 kommentarer