Lillasysters lilla vrå ♡



Då börjar lillasysters lilla vrå bli som jag tänkt mig! Sakta men säkert! Det känns liiite kalt ännu för min smak men det blir det ändring på så småningom, Rom byggdes ju inte på en dag precis! ;) 

Fler bilder kommer när jag har städat resten av rummet, haha! 
Men va tycks hittills? 

Lillasysters sover ju än så länge i sin lilla korgsäng i vårat sovrum men det är väl inte så långt bort att hon ska kunna sova här. Hon sover ju hela nätterna och det här rummet ligger ju vägg i vägg med vårt så hon kommer inte så mycket längre bort från oss, skillnaden blir en vägg emellan. När började ni lägga mera små i sina egna rum? 


Gillar du min blogg? Glöm inte gilla inlägget (tryck på hjärtat) eller ännu hellre lämna några rader i en kommentar och gör mig glad!! ♡♡♡


3 kommentarer
Anonym

Hade du inte gjort i ordning någon liten garderob till henne? Våran son flyttade till eget rum då han va 6mån sov hela nätterna från han va 3mån.

Svar: Haha, en liten garderob låter jättehemskt 🙈😉 Det är en klädkammare på nästan 10 kvm som var inrett som "kontor" när vi flyttade hit! Det rummet är för tillfället lekrum så får vi se hur vi gör senare, just nu delar tjejerna rum eller ja lillasyster sover ju fortfarande hos oss men har sina saker i samma rum som storasyster! 😊
Sannapanna

Emelie S

Du borde jobba med inredning Sanna!
Våran lillskrutta har sovit i eget rum sedan hon var tio veckor, hon har ju alltid sovit så himla bra och sedan hon kom in i sitt rum så har hon sovit hela nätterna.

Svar: Tack Emelie, att jobba med inredning är nog min största dröm ♡♡♡
Sannapanna

Anonym

Såå himla fint!!! Du är verkligen duktig. Var har du köpt sänghimmeln?

Svar: Åh, tack snälla va glad jag blir! Sänghimmeln är från Ikea ! :)
Sannapanna