Fyll dagarna med liv ♡



Att få spendera dagarna tillsammans med mina älskade döttrar är den absolut största gåvan i mitt liv. Jag älskar varenda dag vi får tillsammans, till och med dom där bråkiga och stökiga dagarna. Jag kan inte med ord beskriva hur lycklig jag är över mina barn. Över min fantastiskt fina familj! 

I morse var tanken att lillan skulle fått vara några timmar på dagis, men vi hade det så mysigt och gosigt i sängen alla tre så vi kom helt enkelt inte iväg. Det känns så skönt att kunna ta dagen som den kommer. Det går ju nu när jag är föräldraledig och tjejerna är små. Det blir ju skillnad sen när de börjar skola och så, då har man ju förpliktelser på ett annat sätt och kan inte bara ta en mysig dag hemma när som.. Så jag njuter nu av att få vara med mina tjejer så mycket som det bara går. 

Imorgon ska jag ta med båda mina sessor till sångstunden i kyrkan, tror vi längtar lika mycket alla tre ^^ det blir liksom en sån där mysig aktivitet vi gör tillsammans och som passar oss alla tre så himla bra! 

Nu laddar vi för babysimmet med lillasyster och för lillan blir det stallet med mormor och moster, så ser ju våra tisdagseftermiddagar ut numera! ♡ 

Det här med familjeliv och aktiviteter ihop med barnen är verkligen som gjort för mig! ♡ 
0 kommentarer